2016年11月2日星期三

NEW DFSK Mini Truck K01H 1.3L FROM BCM





THE Dfsk Mini Truck K01 juga dikenali sebagai Dfsk Mini Truck Single Cab. Kenderaan ini adalah salah satu daripada lima kenderaan perdagangan ringan yang ditawarkan dan dijual dalam negara di bawah jenama Dfsk yang (LCVs lain dalam julat termasuk konfigurasi dua teksi, bas penumpang dan van kargo). Dfsk datang dari bahagian automotif daripada Chongqing Sokon Kumpulan Industri, yang juga mengeluarkan enjin kereta, motosikal dan penyerap kejutan. Bahagian automotif kumpulan terkenal melalui usaha samanya dengan jenama Dongfeng (DFM), yang merupakan kebimbangan pengeluaran kedua terbesar di China.
nilai-untuk-wang setengah Tonner ini boleh didapati dalam putih, mempunyai muatan yang besar 907 kg dan tempat beban 3.36 meter persegi mampu menampung dua palet Euro (langkah-langkah kotak beban 2300 mm panjang, 1500 mm lebar dan 335mm secara mendalam). Satu katil beban rata dengan tiada pencerobohan roda gerbang memudahkan menjimatkan penggunaan semua ruang pembungkusan dan tiga hala jatuh bawah pihak di atas katil beban memberikan akses yang sangat baik. Sesuai untuk mana-mana peniaga yang perlukan pembawa beban kos berkesan, Dfsk Mini Truck Single Cab mempunyai bulatan perubahan hanya 9.8m dan sangat sesuai untuk jalan-jalan bandar sempit. Geely Afrika Selatan (yang mengedar DFSKs sini tempatan) mengatakan bahawa semua kereta untuk dijual di dalam kelas, yang lain mengambil datang dekat apabila membandingkan membawa keupayaan, saiz dan mampu-keupayaan.
Di dalam Dfsk Mini Truck Single Cab mempunyai dalaman yang asas tetapi berfungsi. Dengan ijazah daya tarikan utilitarian, plastik keras membayangkan ketahanan dan sungguh-sungguh fungsi. Manakala kawasan pedalaman tidak akan memenangi sebarang anugerah untuk keselesaan makhluk pemandu-fokus, Mini Truck Single Cab tidak bertujuan untuk menarik perhatian dalam hal ini. Kebolehlihatan adalah terima kasih yang baik untuk cermin depan yang besar dan tinggi menunggang tinggi. radio A disertakan bersama-sama dengan dinding sekat tangga, bagaimanapun, mengunci pusat, tingkap elektrik dan stereng kuasa dibantu perlu ditambah sebagai spesifikasi pilihan jika dikehendaki pada model ini.
The Dfsk Mini Truck Single Cab boleh didapati dalam pilihan dua enjin yang berbeza. Yang pertama adalah 1012 cc, empat silinder, suntikan bahan api enjin petrol. Ini model 1.0 liter menawarkan 35 kW dan 76 Nm tork dan, terima kasih kepada kapasiti yang rendah, harus mempunyai penggunaan bahan api berjimat. Yang kedua adalah versi 1.3 liter Mini Truck Single Cab mampu menghasilkan 58kW dan 103Nm tork didapati dari 2800 rpm. Tork berkata tidak syak lagi akan disambut apabila cart beban yang lebih berat. Dalam semua model Dfsk, enjin memandu roda belakang melalui transmisi manual lima kelajuan.
Meningkatkan keselamatan, kuasa pemberhentian yang sangat baik dapat dilakukan dengan cakera brek pada roda hadapan dan brek drum di belakang. Penggantungan itu terdiri daripada McPherson Struts dengan pegas gegelung dan peredam di depan, manakala mata air plat bebas dengan peredam menjaga belakang. The Dfsk Mini Truck Single Cab adalah tambahan dilengkapi dengan tiga tali pinggang keledar tempat untuk pemandu dan penumpang hadapan.

Walaupun Dfsk Truck Mini Single Cab mungkin tidak merayu kepada semua orang, ada pasti pasaran di sini untuk kenderaan komersil ringan murah dan berfungsi seperti ini. Seperti yang telah menjadi trend sehingga kini, alternatif dalam sektor ini mengambil bahagian dalam kereta-suka dan rayuan dan dengan itu, harga mereka meningkat secara drastik.



THE DFSK Mini Truck K01 is also known as the DFSK Mini Truck Single Cab. This vehicle is one of five light commercial vehicles on offer and sold locally under the DFSK brand (other LCVs in the range include a double-cab configuration, a passenger bus and a cargo van). DFSK comes from the automotive division of the Chongqing Sokon Industry Group, which also manufactures car engines, motorcycles and shock absorbers. The group’s automotive division is well known through its joint venture with the Dongfeng (DFM) brand, which is the second largest manufacturing concern in China.
This value-for-money half-tonner is available in white, has a large payload of 907 kg and a load area of 3.36 square metres capable of holding two Euro pallets (load box measures 2300 mm in length, 1500 mm in width and 335mm in depth). A flat load bed with no wheel arch intrusion facilitates economical use of all packing space and three-way drop down sides on the load bed gives excellent accessibility. Ideal for any business needing a cost effective load carrier, the DFSK Mini Truck Single Cab has a turning circle of just 9.8m and is ideally suited to narrow city streets. Geely South Africa (who distribute DFSKs here locally) say that of all cars for sale in its class, no other pick up comes close when comparing carrying ability, size and afford-ability.
Inside the DFSK Mini Truck Single Cab has a basic but functional interior. With a degree of utilitarian charm, the hard plastics hint at durability and no-nonsense functionality. While the interior is not going to win any awards for driver-focused creature comforts, the Mini Truck Single Cab is not aiming to impress in this regard. Visibility is good thanks to a large front windscreen and high riding height. A radio is included together with a ladder bulkhead, however, central locking, electric windows and power assisted steering would need to be added as optional specifications if desired on this model.
The DFSK Mini Truck Single Cab is available in a choice of two different engines. The first is a 1012 cc, four-cylinder, fuel-injected petrol engine. This 1.0-litre model offers 35 kW and 76 Nm of torque and, thanks to its low capacity, should have frugal fuel consumption. The second is a 1.3-litre version of the Mini Truck Single Cab capable of producing 58kW and 103Nm of torque available from 2800 rpm. The added torque will no doubt be welcomed when carting heavier loads. In all DFSK models, the engine drives the rear wheels via a five speed manual transmission.
Enhancing safety, excellent stoppage power is made possible with brake discs on the front wheels and drum brakes on the rear. The suspension consists of McPherson Struts with coil springs and dampers up front, while independent plate springs with dampers take care of the rear. The DFSK Mini Truck Single Cab is additionally fitted with three point seatbelts for the driver and front passenger.

While the DFSK Mini Truck Single Cab may not appeal to everyone, there is certainly a market out here for cheap and functional light commercial vehicles of this nature. As has been the trend up to now, alternatives in this sector take on car-like interiors and appeal and with that, their prices increase drastically.
















My China Auto Business (M) Sdn Bhd.@ Munkawa Tech Services ( Bumiputra Partner Company) You Trusted and professional China Vehicle Specialist and consultant company . Malaysia No 1 Online Auto sales Business Company. Call Our Mobile sales Team at 0163585085 , 0189658083. 01343356085. Pejabat TEL - 03-3359 6464 FAX :- 03 335 9 5739 Email : mychinaauto@gmail.com

没有评论:

发表评论

Sila tinggalkan pesanan jika ada isue yang berkaitan dengan urusan dan perniagaan kami. Terima Kasih --Joe-mychina auto.@ Munkawa Tech